Sunday, August 24, 2008

~ Art Journals ~

I think I've found my new thing. I just wonder why I haven't seen this before? It's called Art Journals. I'm so happy that Åshild wanted to write an article about it to our blog ScrappeHuset so that everybody could see and learn what it is, because it's fantastic. You have to check it out. Every friday she gives everybody a new challenge, this time the theme is blowing on paint through a straw. Haven't done that since primary school I think. Here is mine, my first Art Journal. But I swear, there will be more. On tuesday I will buy a book, just for Art Journal. Thank you again Åshild. I strongly recommend you to visit Kreativ dagbok and ScrappeHuset (Their both in Norwegian) to learn something new and please join the challenge.

11 comments:

Lillenala said...

Stilig!!
Jeg har ikke fått lest den artikkelen på Scrappehuset enda, men skjønner jo at jeg må gjøre det :)

Ha en strålende søndag!!

Åshild said...

Ååå, den ble knallflott, Beate! Sååå moro at du lot deg inspirere :) Gleder meg til fortsettelsen...

Ha en fin dag!

Åshild :)

ellemelle said...

Så stilig det var!! Gleder meg til å se mer!! :)

cathrineangelica said...

oh!!

råkult!!
kanskje jeg skal prøve meg selv..
din var iaf fantastisk:)

Mitt Kreative Krypinn said...

Beate, den ble kjempe stilig! Nå er jeg på jakt etter en bok som passer, så skal jeg gjøre et tappert forsøk jeg også. Blir morsomt å se hva du gjør videre fremover:)

Renee said...

Så utrolig knall denne ble.

Gleder meg til dette jeg og.
Scrapperom er under seriøs opprydning *nikker* og så er jeg klar.

Klemmer

Linn said...

Sååå stilig Beate!! Og jaa dette er gøy og da trenger man ikke å bli låst i tema, bilder osv man kan bare få være kreativ der og da! Dette var råååstilig!! Skulle tro du ikke har gjort annet :D

Anonymous said...

Så kult!!! :)

Anonymous said...

Thanks for visiting my blog!
I was inspired from you, because your style is just what I was looking for! I even try to read but I can only read English!
This Lo is again so beautiful! You have such a talent!

Merete said...

wow!!! knallstilig!!

Mescrap said...

This is so beautiful ! Love the effect and cut out sentences.

Regards,
Lay Hoon