Sunday, November 24, 2013

Sjokoladekort

Her kommer et sjokoladekort til som skal gis bort til jul. Jeg har ikke vært helt fornøyd med de malene jeg har funnet på nettet, syns de ble litt for trang for sjokoladen. Så jeg har laget min egen og denne kan du straks finne her (eller under maler i menyen).

Materialliste: 
Mønsterpapir fra Magnolia - Winter Wonderland
Edge Punch fra Martha Stewart - Garden Rail
Juletre-dies fra Memory Box
God Jul-dies fra Kaboks
Diverse bånd og pynt fra restekassa.
Sjokolade fra Coop ;)

Trykk på bildene for å se de i større format.









2 comments:

Turid said...

Du har jammen mange lekre sjokoladekort og toffeesker her. Tror jeg må få laget noen til jul jeg også.
Takk for titten i bloggen din.
Hilsen Turid :)

iselinalbretsen said...

Slike skal jeg lage til jul i år! Selv om det er lenge til :p

Men det er jo fantastiske gaver å gi bort også. Lage et par slike å ha liggende til en gyllen anledning :)

Liker at du gjør litt ut av "laget av" stempelet også jeg da :D