Sunday, August 17, 2014

Sider med scraps fra barnedåpen

Til gjesteartikkelen på Scrappeland laget jeg to doble sider. Den ene er fra barnedåpen. Det som for meg er like viktig - og egentlig er hele essensen bak scrapbooking, er jo å få med scrapsene. De egner seg mye bedre i en album en i en skuff. Jeg tenkte derfor å vise dere alle sidene jeg laget i forbindelse med barnedåpen.

Disse to sidene er egentlig de eneste som er scrappet - dette er en hybrid. Designet er laget i photoshop, men bildene er printet ut på fotopapir og mønsterpapir er kjøpt på den lokale hobbybutikken.








Disse sidene har jeg da brukt som fremsiden.


























Her har jeg limt inn bordkortene våre, samt et utklipp fra Kyrkjebladet. For i det hele tatt å bli ferdig med et sånt prosjekt så må jeg bare innrømme at jeg må ta noen snarveger siden det er så mange bilder jeg ønsker å ha med å vise frem.  Derfor har jeg brukt plastlommer hvor jeg bare kan sette enkelte bilder rett inn. Jeg synest det gjorde seg at bildene ble printet med hvit ramme.


























Her fortsetter jeg å samme viset og har lagt ved hele gavelista i den ene lomma. Det er rart hvor fort man glemmer. :)


























Her har vi kommet til de siste sida og det har jeg laga som ei samleside for ting og tang jeg synes er unødvendig å lage egne sider for, men som jeg likevell vil ta vare på. F.eks serviettene fra dåpen, tekstlesinga fra gudstjenesten og lignende. Takkekortet må selvsagt med!



2 comments:

Hege said...

Så flott dokumentasjon av dåpen til lille gutten deres.
Tar med meg ideene dine, for har mange lignende bilder som venter på å komme i album. Genialt å scrappe noe å sette resten av bildene i plastlommer sammen med scraps og andre minner.

Siv Anne said...

Utrolig flotte albumsider